SELAMAT DATANG KE BLOG SKPTJU

Ahad, 16 Mei 2010

SELAMAT HARI GURU

Selamat Hari Guru diucapkan kepada semua guru SK Parit Ju.

'Aku Yang Buat Semuanya'

hari ini aku memegang penyapu, menyapu dan mengajar menyapu, kerana aku seorang guru, bukan seorang tukang sapu.

hari ini aku mengadili pertuduhan, meleraikan pergaduhan, kerana aku seorang guru, bukan seorang mejistret yang penuh dengan imbuhan.

hari ini aku merawat kepala, membalut luka, kerana aku seorang guru, bukan seorang doktor berpendidikan luar negara

hari ini aku berhujah, melerai kata waris yang berbisa, kerana aku seorang guru, bukan sorang peguam yang pandai bicara.

aku seorang guru yang memakai semua dan apa saja topi . terima kasih kepada kekawan , seorang guru biasa.

0 ulasan:

Sukan

Program Transisi Tahun 1 2011

"Magical Template" designed by Blogger Buster